Czytanie ze zrozumieniem - Neurokampus
dzieci czytają ze zrozumieniem

Czytanie ze zrozumieniem

KLASY 1-3

Zajęcia doskonalące naukę czytania dla dzieci wczesnoszkolnych.

CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM - MĄDRE DZIECKO

Rozwijanie umiejętności czytania ze zrozumieniem, zdolności uczenia się i budowania własnej wartości dla dzieci z klas 1-3

Jest to unikalny program stworzony dla dzieci, które stawiają pierwsze, samodzielne kroki na szkolnej ścieżce edukacyjnej.

To idealny moment, żeby dziecko poznało i rozwijało umiejętność czytania, ponieważ ułatwi mu to rozumienie i zdobywanie nowej wiedzy oraz dalsze funkcjonowanie w szkole.

Program “Czytanie ze zrozumieniem” bawi, uczy i rozwija. 

Poznaj 5 najważniejszych elementów programu zajęć, które rozwiną możliwości Twojego dziecka

1. Nauka i rozwój sprawności czytania przez angażowanie pozytywnych emocji

Zabawa czytaniem. To rzecz, która w szkole jest dla Twojego dziecka nieosiągalna. Jest to też niezwykle ważny element kursu, dzięki temu dzieci odkrywają przyjemność z czytania i nie mogą doczekać się kolejnych zajęć. Podczas lekcji rozmawiają o tym, co przeczytały, a przez to uczą się myśleć, wyrażać swoje zdanie i dyskutować.

2. Trening ze wskaźnikiem

Jak czytać ze zrozumieniem? Opracowany przez Neurokampus trening ze wskaźnikiem sprawia, iż dziecko dużo szybciej osiąga sukcesy związanie z umiejętnością czytania, w porównaniu do dzieci uczonych przez nieciekaw żmudne składanie literek. Dzięki treningowi ze wskaźnikiem dziecko naturalnie i bez wysiłku nabywa biegłość w czytaniu. Zaczyna też coraz mocniej kojarzyć książki z pozytywnymi emocjami. Jest to bardzo cenne osiągnięcie, ponieważ dzieci, które sprawnie czytają uczą się lepiej i stają się naturalnymi liderami.

– “Zarażamy” dzieci miłością do książek. (Izabela Zielińska)

3. Zarządzanie skupieniem metodą "Neuropower"

Etap kursu, który wyzwala w dzieciach największe pokłady pozytywnej energii. Energię tą kierunkujemy na wzmocnienie ośrodków poznawczych, Dzięki naszej autorskiej metodzie “Neuropower”, mali kursanci badają możliwości własnego skupienia przy czytaniu ze zrozumieniem i uczą się nimi świadomie zarządzać. Obserwują swoje wyniki na bieżąco i rywalizują z innymi. Jest to najbardziej naturalny sposób na zainteresowanie dziecka swoimi możliwościami w nauce.

4. Budowanie poczucia własnej wartości

W trakcie każdych zajęć kursanci rozwijają kluczowe cechy postawy rozwojowej, pomagające im odnieść sukcesy w szkole i w życiu. Twoje dziecko pozna i doceni swoje mocne strony. Nauczy się jak czytać ze zrozumieniem, panować nad stresem i emocjami oraz rozwinie umiejętność nawiązywania dobrych relacji z innymi.

Metodyka zajęć stosowana przez trenerów Neurokampus podnosi zdolność utrwalania poznanej wiedzy. Rozwija inteligencję dzięki ćwiczeniom tworzącym nowe połączenia między neuronami, przez co mózg staje się bystrzejszy. W pełni rozwinięta postawa rozwojowa sprawia, że dziecko jest pewne siebie, bardziej otwarte na świat i szybciej uczy się nowych rzeczy.

5. Trening koncentracji i pamięci

Podczas tych zajęć dzieci poznają sposoby na tworzenie oraz wykorzystywanie piktogramów i Map Myśli. Nauczą się technik pamięciowych ułatwiających zapamiętywanie i przywoływanie potrzebnych informacji. Przez różne zabawy dzieci będą trenować i gimnastykować pamięć. Tym samym opanują umiejętność uczenia się, która angażuje wyobraźnię i kreatywność. Dzięki temu rozwijamy u dziecka sprawność koncentracji, co sprawi, że w przyszłości, nauka stanie się przyjemnością i będzie bardziej efektywna.

A wszystko to w postaci nauki przeplatanej zabawą...

Lata doświadczeń bezsprzecznie ukazują, że dzieci uczą się najchętniej, kiedy przez naukę przeplata się jakaś forma gry. Dlatego na każdych zajęciach wprowadzamy elementy wyzwań, przez które kursanci zdobywają wyższe poziomy rozwoju poszczególnych umiejętności na drodze budowania postawy rozwojowej. To sprawia, że coraz bardziej angażują się w trening.
 
Zabawa łączy w sobie wszystkie elementy kursu. Opiera się na naszym autorskim systemie motywującym do współpracy oraz zdrowej formy rywalizacji zwanym “Neurosynergią”. Polega to na przekierowaniu pozytywnej energii współzawodnictwa na płaszczyznę umiejętności pracy samodzielnej oraz motywowaniu do zmiany zachować w prawdziwym życiu. 
 
Dzieci uwielbiają ten sposób uczenia się, ponieważ taka forma nauki sprzyja tworzeniu atmosfery akceptacji i twórczej pracy. Dzięki temu sa przekonane, że mogą więcej. A właśnie dokładnie to chcemy osiągnąć.
 
–  Pracą dziecka jest zabawa. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią. (Carolyn Hooper)

Dlaczego warto ?

Czytanie ze zrozumieniem rozwija konstruktywne myślenie, pamięć oraz koncentrację. Przekłada się na dużą kreatywność wspomaganą silną wyobraźnią. Oczytane dziecko dysponuje bogatszym zasobem słownictwa i posiada większa wiedzę.

W szkole dzieci najpierw poznają litery. Łączą je w sylaby, a następnie tworzą z nich całe słowa i wreszcie zdania. Nauka tym sposobem jest bardziej skomplikowana i wymaga dużych umiejętności. Dlatego bardzo szybką przewagę zyskują dzieci, które były do tego dobrze przygotowane. Te szybko opanują tą umiejętność dzięki ćwiczeniom w Neurokampus.

Klasy 1-3 to idealny czas, na przygotowanie się do wyzwań, które wkrótce pojawią się przed Twoim małym uczniem. Mimo, że na tym etapie nauki, dzieci nie muszą jeszcze wykazywać się umiejętnością biegłego zapamiętywania nauczanego materiału, zacznie się to już w klasie 4.

To jak Twoje dziecko zaaklimatyzuje się w szkole, na długie lata wpłynie na jego podejście do nauki. Najlepiej czują się tam dzieci, które znają litery, potrafią czytać, mają dobrą pamięć oraz potrafią koncentrować się na zadaniach. Przez nauczycieli i rówieśników postrzegane są jako inteligentne, zdolne, błyskotliwe.

Cały program kursów Neurokampus prowadzony jest w duchu myślenia rozwojowego na odpowiednim dla dzieci poziomie. Poszerza wiedzę,  a tym samym pozwala “zabłysnąć” w szkole.

Twoje dziecko rozwinie tu wszystkie potrzebne umiejętności i zdolności oraz zarazi się pasją do samodzielnego zdobywania wiedzy nie tylko z książek, ale z całego otoczenia.

– Pomóż mi samemu to zrobić ( Maria Montessori)

Dzięki uczestnictwu w zajęciach, Twoje dziecko:

  • Nauczy się czytać ciekawą, niedostępną dla innych metodą, która jest angażująca, a czytanie może stać się ciekawą przygodą, a nawet pasją
  • Odkryje i doceni swoje mocne strony oraz nauczy się współpracy
  • Zainteresuje się światem, nauczy się dedukcji oraz zadawać pytania
  • Polubi się uczyć, bo nauczymy je sposobu, jak to robić naturalnie i bez wysiłku
  • Zwiększy poczucie własnej wartości, wiarę w siebie oraz wykształci rozwojową postawę, która wyzwała skłonność do podejmowania nowych wyzwań
  • Dzięki rozwojowi uważności będzie chętnie angażowało się w inne zajęcia

Program kursu jest tak skonstruowany aby nauka w szkole stała się dla Twojego dziecka przygodą, a nie stresującą koniecznością !

Jak wyglądają zajęcia w Neurokampus?

Wszystkie zajęcia w Neurokampus dostosowane są do wieku i umiejętności uczestników.

małe grupy

Grupy maksymalnie 10 osobowe zapewniają uczestnikom zajęć komfort nauki.

czas zajęć

Zajęcia odbywają się raz w tygodniu i trwają 70 minut. Cały kurs trwa 5 miesiący.

indywidualne podejście

Uczestnicy zajęć otrzymują indywidualne wsparcie na każdym etapie kursu.

kontakt z trenerem

Raz w miesiącu trener przesyła rodzicom raport z postępów dziecka w czasie zajęć Czytania ze zrozumieniem.

materiały w cenie

W cenie kursu każdy uczestnik otrzymuje komplet materiałów niezbędnych na zajęcia Czytania ze zrozumieniem.

pierwsze zajęcia

Pierwsze zajęcia w Neurokampus są bezpłatne i uczestnictwo w nich jest niezobowiązujące do podpisania umowy.

Rodzice o naszych zajęciach

Syn bardzo chętnie brał udział w zajęciach, nigdy nie narzekał na nudę, bardzo podobały mu się wszystkie zabawy przeprowadzane podczas zajęć, co więcej to co obiecują w ulotkach i stronie internetowej to wszystko prawda. Dziecko nauczyło się szybciej czytać, lubi książki.
Małgorzata
mama Kuby, lat 9
Dziecko chodziło na zajęcia z chęcią, dobrym nastawieniem i ochotą. A dzięki samej strukturze organizacji zajęć zaczęła interesować się czytaniem, literkami aż sama zaczęła czytać, co uważam za dużą zasługę właśnie udziału w kursie, dlatego z największą szczerością każdemu polecam !
Adam
tata Klary, lat 7
Kurs rozwija inne spojrzenie na świat książki. Dostarcza różnych informacji, przybliża dziecku naukę czytania.
Trenerka - niezwykle ciepła osoba, siła spokoju, autorytet dla dziecka, zaangażowanie i oddanie w pracy, wydobywanie potencjału dziecka. Mój syn uwielbiał zajęcia.
Hanna
mama Jasia, lat 8

KONTAKT 503 503 435